Härliga onsdag

Hej sötnosar..

Idag har jag varit utbildning hela dagen lång, otroligt segt och somnade till vid den lilla föreläsningen imorse. Kände hur huvudet föll bakåt och jag tror en av cheferna såg det, för hon skrattade sådär tyst åt mig.. Hehe, men sover man dåligt så är det jobbigt att hålla sig vaken när man lyssnar på något man redan hört.. Sen var det lyftteknik och de kunde jag också, brandutbildningen var det som var roligast och mest intressant. Snygg var brandmannen också, det gjorde det hela lite bättre.

När jag kom hem slet jag av mig kläderna och la mig i solen. Somnade givetvis och när jag vaknade hade jag fått mycket färg på framsidan och inget på baksidan, säger ju sig själv om man solar framsidan..... Men gick in precis för började frysa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0