Jag ska älska dig till mitt hjärta slutar slå

Jag har tre syskon och en fjärde är påväg. Min mamma önskade sig alltid en stor familj och trots att vi redan är 6 familjemedlemmar tyckte hon inte det räckte, utan en sjunde är på ingång. Det blir en flicka och den är beräknad till september. Men mamma mår inte bra, hon ligger i Lund och mår riktigt kasst. Rent ut sagt skit, jag tänker inte gå in på mer, det rör bara min familj och våra närmaste. Men hon kämpar och den lille kämpar också på. Hon kommer födas för tidigt och idag tog jag mig tid att shoppa lite, allting är i storlek 50. Det är alltså pyttesmått. Köpte även en ko i form av ett gossedjur, hon kan ju inte känna sig ensam där i kuvösen sen..

Jag älskar dig trots att jag ännu inte träffat dig, du är min lillasyster och du är alldeles perfekt.




















Köpte även en rosa mössa, den syns där under...

Allting kommer från H&M


Kommentarer
Postat av: fröken fagerberg

Så fint Emelie. <3

Jag tänker på er allihopa!



Imorgon ses vi & då ska vi ut och gå i skogen (kanske stan också?), med kusinernas stora fina hund. Ska bli mysigt! :)

2010-06-16 @ 17:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0