lite natt babbel...

Försökte sammanfatta studentveckan men lyckades inte så bra, den måste helt enkelt upplevas. Ni som tagit studenten vet vad jag pratar om. Magiskt. Lovade Marcus att jag skulle skriva någonting om honom också, så får väl göra det. Men vad skriver man om någon som är så söt och liten? Liiilllleeen! Borde sova, jobba imorgon. Börjar visserligen sent men ändå, i neeed to sova lite. Veckan som varit har varit hård, massa party med härliga vänner, bal, studentlekar, utgång, studentbowling, tura, lärarmiddag och slutligen studenten. Härligt, men det tar på kroppen.

Imorgon ger jag mig ut i arbetslivet och lämnar det trygga, men jag gillar det. Jag gillar att vara vuxen.



Jag och Selina på studenten. Löööve u snäckan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0