Sista dagen..

När jag vaknade imorse kunde jag knappt prata så tjock jag var i halsen och massvis med vita icke söta prickar infinner sig just nu på mina mandlar osv. Tog mig upp efter många om och men, åkte till praktiken. De fick en söt liten blomma i en söt rosa kruka av mig samt att jag bjöd på kärleksmums. Av dem fick jag ett jätte fint halsband, väldigt enkelt och det passar mig perfekt! En ny favorit i min smyckessamling, lovar att lägga ut en bild när jag har ork, har även lite andra köp att visa er! Kändes konstigt att det var sista gången, de har ju blivit som en liten familj, mina tanter på vårdcentralen!

Har precis ätit ärtsoppa, orkade inte vänta tills maten blir klar här hemma, just nu är varken mamma eller stefan hemma och jag kan inte direkt göra kotlettgryta, som det är idag. När jag var mindre skämdes jag för att säga att jag gillade ärtsoppa, när vi fick detta i skolan åt man ytterst lite fast man ville ha mer, annars hade man antagligen blivit kallad fis-emelie. Fun? nooo... Ska hänga lite tvätt nu, ta mig en varm dusch sen blir det mys hela kvällen. Det gillas riktigt mycket, jag är ju som sagt små sjuk och helt ont i kroppen har jag. Jag vill inte bli mer sjuk, det får räcka nu!



Jag i lördags, utgång i Ängelholm.
Och nej, jag dricker inte kiss ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0