underbar helg

Jag har haft världens bästa helg på evigheter, den slog till och med student-utgången med hästlängder. Trots att varken mamma eller Stefan varit hemma har den varit grymt bra och otroligt mysig. Detta kan bli något bra, jag bara vet det.

Nu väntas storstädning av huset, tvätta och skriva lista till imorgon, får cykla och handla inför veckan som kommer imorgon innan jag börjar jobbar. Imorgon drar mitt vikariat igång på riktigt, jag vet inte riktigt hur jag ställer mig till det just nu då jag hade behövt vara hemma men samtidigt är det roligt att tjäna pengar. Och jobbet är underbart, både vårdtagarna och personalen. Fyller år på midsommarafton, jobbar dock då och hela helgen.. Pengar pengar! :) '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0