bakis emelie

Hej!

Igår blev det en liten utgång med min kusin och hennes tjejkompisar. Eller vi splittrades efter förfesten, jag kom in in och nej, det var inte på grund av att jag var för full, utan för jag inte hade Kingstonkort till Tivoli. Försökte till och med spela att jag bodde i Stockholm och var nere över helgen och därför inte hade kortet, men icke, det var inte deras "problem". Surgubbe minsann.... Kvällen avslutades hos Wic och tidigt imorse åkte jag till väla med mamma och mina systrar. Fick köpt en del, dock mer småsaker än kläder. Tyckte inte där var något speciellt....

Nu försökte jag bli kvitt bakfyllan, trots att jag inte drack så mycket så blir jag alltid jätte dålig dagen efter. Ont i magen och mår illa, huvudvärk är något som också står högt upp på listan. Not good, ska senare lägga in det jag köpt, tagit bilder och allt men orkar inte just nu. Ska trycka i mig lite pizza från igår och sen vila en stund. Ikväll ska jag träffa Mette och det var längesen vi sågs sist. ( att träffas i skolan/ på tåget osv räknas inte riktigt. ) Har mycket att berätta så kan bli en spännande kväll. Puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0