Fredag 12/3

Hej sötnosar...

I onsdags natt blev jag sjuk, hostade så mycket att jag kräktes och det bara fortsatte fram till tidigt på morgonen. Antagligen var/är det kräksjukan. Dock inte kräkt på mer än 25 timmar. Men jag har gått ner drygt två kilo på mindre än två dygn - inte okej! Det känns och syns vid magen speciellt och jag kan inte mer än att sakna mina kärlekshandtag, en del är kvar men det är inte mycket... Hade hög feber och den ville inte gå ner, så därför avbokade vi Stockholms biljetterna men när jag vaknade imorse hade jag ingen feber och den låg under min normaltempertur. Typiskt! Ringde pappa direkt och frågade om jag inte kunde komma upp och jovisst, han skulle bara ringa ett samtal och sen får vi se om vi bokar biljetterna igen.

Har precis gjort vid mig, ska bara platta till håret lite och sen ska jag leta fram en tillräckligt stor väska om jag nu åker.  När vi annars åker upp brukar vi ha stora resväskor men känner att det blir förstort för en helg och den ligger på vinden dessutom. Nåja, vi får se om det blir Stockholm eller om jag stannar hemma och har en myskväll. Behöver använda min biobiljett också, den går ju ut på söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0