fullt upp

Hejhej!

För någon vecka sedan skulle jag beskriva mitt liv som trist, grått och alldeles förfärligt tråkigt. Jag var inne i en liten svacka där allting var jobbigt, oavsett vad jag gjorde eller sa så blev allting fel. Dock har det vänt och nu är allt underbart. Det enda som fattas är min underbara, fina pojkvän. Men denna veckan ägnar vi oss åt annat, man kan inte alltid vara tillsammans utan måste utforska livet på egna sätt. Båda ska uppåt i landet, han åker idag och jag på fredag. Han är bort längre än vad jag är, men sen har jag min skola att tänka på. Och lite annat att pyssla med. Så uttråkad kommer jag då inte bli. Hur ser då schemat ut de närmaste dagarna?

Torsdag - Skolan, laga en tand hos tandis och sen hem, tvätta, packa och fixa med skolarbeten.
Fredag - Skola till runt tolv, sen blir det tåg till Hässleholm för att sedan byta och åka mot huvudstaden. Framme på kvällen då det blir mys med daddy + fam.
Lördag - Jag har lagt mitt liv i deras händer, så vi får se vad som hittas på. Tyckte jag hörde något om att spela badminton. Det kan ju bli intressant.
Söndag - Samma gäller här, mitt liv i deras händer. På natten åker jag hem. 

Min stora fråga är hur jag ska orka med praktiken på måndag? Synd att jag itne dricker kaffe, nåja det ska nog gå bra endå. En liten kick får man ju utav den otroligt mysiga och trevliga personalen. Jag gillar min praktikplats skarpt.

Har försökt att skriva ett arbete i religion, jag har inte valt det allra lättaste ämnet men jag ger mig inte, jag ska få det klart och jag ska allt få ett bra betyg på det också. Jag ska helt enkelt. Har även lite annat skolmojs kvar att göra, dock gör jag inte det idag då jag ska gå och sova nu. Känner hur hjärnan jobbar på övertid..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0