helgen

Min helg började med att jag låg och var magsjuk, mindre rolig och alla mina planer gick upp i intet på någon sekund. Dock blev jag bättre på fredag och efter en liten välbehövlig sovmorgon satte jag mig på tåget upp till Stockholm. Väl på tåget fick jag sitta i en kupé med ett gäng konstiga människor. En man lukte svett/fis och en annan kunde inte sluta titta på mig. Den tredje såg ut som jesus och den fjärde såg ut som en seriemördare.... Fantasin flög iväg och på kvällen blev jag upphämtad av pappa, tess och tinna.

Lördag morgon, vi åkte iväg till Barkaby för att gå på outleten, hittade ingenting. Jo en riktig fin väska men köpte den inte. Varför vet jag inte!? Sen blev det Stinsen, ett jätte, jätte stort köpcentrum. >Vi åt grekisk och kollade i affärerna. På eftermiddagen spelade vi badminton och senare på kvällen blev det melodifestivalen samt luftslottet som sprängdes.

Söndag vaknade jag blev jag väckt av min prins. Irriterande men lyckade somna om, dock var det söta sms man fick sådär tidigt på morgonen. Jag och pappa hade planerat in en egen dag, dotter och fars dag ungefär. Blev shopping, bio och fika. Åkte även hem till pappas jobbekompis och tittade på en valp, sötnos till max! På kvällen blev det taco och jag vilade en timme eller två för att se ta nattåget hem. Det var nog det värsta jag varit med om, dock hade jag en trevlig prick brevid mig och man fick många goa skratt...

Just nu sitter jag med färg i håret, slingor. Får se om det blir något bra av  det, tror dock inte det men återstår ju att se. Sen ska jag packa lite och sen ta tåget till min prins. Vi har inte setts på 8 dagar och det har varit några riktigt långa dagar minsann... Varje minut har räknats, okej nästan då.  Nej nu ska jag tvätta ur färgen och skriver nog lite mer sen. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0