Stressigt liv

.... eller? Misstänker att det är jag som inte kan slappa av och bara ta det lugnt. Jag flänger hit och dit, är sällan stilla och det märks mycket på praktiken. Har lite smått panik över studentklänningen då jag drömde inatt att jag fick springa ut i underkläder för alla klänningarna var slut!?

På praktiken idag fick jag beröm, även igår och jag kan inte låta bli att bli lite mallig. Aldrig trodde jag att jag skulle klara av ett sådant jobb och jag har utvecklas hur mycket som helst, både i mitt arbetssätt och som person. Tummen upp för det! Slutade tidigare och åkte sen till barnmorskan, stress stress. Måste påpeka att hon inte alls borde få vara det, sur tant är det vad hon är. Känns som hon inte lyssnar på en riktigt och hon ville bli av med mig - det märktes. Skulle bara ha en ny omgång med p-piller men hon började prata om stav osv, aldrig att jag sätter in en sådan och går runder med en liten sak vid armbågen. Uuuuuujjjkk!

Vaknade upp brevid min prins imorse och det finns verkligen inget bättre än det! Åkte med han och Simon, så släppte de av mig här hemma innan de fortsatte vidare till jobb och jag in för att äta. Jag är långt ifrån en frukostmänniska men imorse kurrade magen riktigt mycket och det satt fint med lite mat så tidigt på morgonen. Mums!

Nu ska jag byta kläder och sen ge mig på stepmaskinen för att bränna lite fett. Redan gått ner lite i vikt, dock var det inte min avsikt att göra det utan det har bara blivit så. Varför vet jag inte direkt, nåja jag klagar i alla fall inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0