Vårkänslor

Hej sötnosar! 

Vaknade av att min underbara prins gav mig en hejdå puss och det pirrade till sådär härligt i magen. Visst är det en underbar känsla att vara kär? Låg sedan och drog mig lite för länge, stressade runder för att sedan traska vidare till världens tråkigaste plats just nu. Hade först bild, fick lite gjort på projektet och sedan väntade en väldigt lååång håla, hade en onödig lektion för att sedan traska till tåget. Fick gå hem och då invigdes mina nya solisar, härligare än härligast!

Väl innanför dörren tog jag lite outfits bilder, tänkte att det var lika bra att göra det. Har min underbart fina korallfärgade, tunna tunika på mig. Kärlek vid första ögonkastet, ungefär. Hade tänkt göra lite läxa men det får jag göra senare ikväll, när jag kommit till prinsen. Blivit en vana att jag sover där, hemma efter skolan men åker dit på kvällarna. Hmmrp, mysigt. Idag är jag på extra mycket myshumör, tror det är värdret som gör det. Nu är det vår, äntligen!


Kommentarer
Postat av: fotonich - smyckedesigner

Har tävling just nu i min blogg, ville bara tipsa om det :)

I potten ligger ett armband från Cali design.

2010-03-25 @ 18:36:11
URL: http://fotonich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0