bara prat om skolan...

Min morgon började inte sådär jätte bra, efter ungefär fyra timmars sömn var det dags att gå upp. Jag hatar att jag är helt inne i pluggande och glömmer bort tiden, i slutet glömde jag inte bort det visserligen, då tvingade jag mig själv att skriva. Inte riktigt okej men orkar inte sitta där dagen innan och stressa för man inte gjort vad man skulle. Hoppade in i duschen i hopp om att det skulle göra så jag vaknade till och visst gjorde det så att jag vaknade. Tog på mig ett ansikte, valde kläder i lugn och ro och hann till och med bädda sängen, när hände det senast? Cyklade till sationen med lillsis där bak och tog bussen till skolan - första gången nu i trean som jag tar bussen. Annars har det varit tåg som gäller.

Väl på skolan fick jag leta upp någon som jag läste matte b med, lilla jag hade ingen aning om var vi skulle ha nationella i just matte b. Provet gick som det gick men var endå hyffsat nöjd när jag lämnade salen, antar att mina uräkningar inte alls stämmer och jag gissade helvilt på vissa, även om jag visste vilken uträkning som gällde tippar jag på att svaret blev rätt, men jag försökte. 

Efter att jag varit duktig och gjort provet, hade visserligen inget val om det men ändå, så gjorde jag lite "ärenden" på skolan. Pratade om projeket med min handledare, träffade på min mentor och fick tips på hur jag ska fortsätta med mitt arbete och även vilket betyg jag ska sikta på. Jag har visserligen betyget redan men ska bekräfta med detta arbetet att jag förtjänar just det betyget, hmmrp. Good luck ems!

Usch, det är alldeles för mycket prat om skolan just nu, men det är så mitt liv ser ut. Skola skola skola, arbeten, prov, arbeten och en släng av praktiken. ( som det bara är 4 gånger kvar på!!!) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0