Helgens tokigheter.

Det slutar alltid likadant, två intensiva dagar och söndagen går jag in i en dvala som heter duga. Efter en veckans stress, massa tokigheter och annat roligt som hänt blir söndagen en riktig ta-det-lugnt-dag. Man orkar liksom inte bry sig om hur man ser ut, vad man har på sig och det slinker alltid ner något extra gott. Nåja, tänkte berätta lite vad helgen har haft att erbjuda på.

I fredags var det en onödig dag i skolan, liksom alla andra dagar nu för tiden känns det som. Åkte hem vid elva, tog det lugnt och var allmänt seg. Vid åtta tiden åkte jag hem till Emelie, där bjöds det på hamburgare och en god drink. Efter vi ätit korkade vi upp vinet och det blev en hel del flams och trams. När vi fått i oss lite vin tog vi oss in till Helsingbor där tanke var att vi skulle ut och dansa, men vi hamnade på någon pub, mog-någonting. Väldigt trevligt och när vi skulle hem hände en del saker, som jag inte tar upp här. När vi vaknade på lördagen blev det donken, sedan tåget hem till Emelie där vi solade ,åt och snackade en massa. La oss och sov, något som obligatoriskt efter en hård utekväll. På kvällen tog vi oss in till Helsingborg igen för lite mys på gröningen, men icke. Vädret hade andra planer så vi satte oss på bomb och åt, väldigt gott och sedan blev det till samma pub som föregående dag. Efter lite flams och trams så beslöt vi oss för att åka hem och där slutade kvällen.

Och nu sitter jag här, trollhår, stor t-tröja och alldeles för trött. Sängen kallar igen och tror jag ska sätta igång en bra film. Äta lite chokladglass också, gott gott.



gammal bild på mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0