Lördag 15 maj

Godmorgon.

Min kväll igår var hm, underbar och lagom mysig. Jag vet inte vad det är med mig, är ständigt trött och somnar överallt när jag får chansen till det. Lyckats hålla mig vaken genom två filmer och är riktigt stolt över mig själv faktiskt, hehe. När jag kom hem vid två tiden  hittade jag min mamma sittandes i köket, graviditeten gör att hon inte kan sova, halsbränna osv. Det är inte lätt... Tramsade oss en del och till slut kom vi i säng, dock hittade jag min VR tidning, senaste nummret och började genast läsa i den. Fastnade och somnade på tok för sent, typiskt mig lite faktiskt.

Idag ska familjen Gustavsson åka till Väla för lite shopping, kan ju bli intressant då vi har två gnällfisar i familjen - och så mig. Jag lär inte hitta något alls och då blir jag irriterad, nåja får väl ta och ändra min inställning och istället tänka att jag kommer hitta massvis med saker!? Nu ska jag gå och säga till min syster att hon får duscha klart, min tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0