Måndag 3 maj

Hej sötnosar.

Hur mår ni idag? Jag är trött, like always. Vet inte varför, kan vara lite järnbrist eller att jag bara kommit in i en svacka av trötthet. Skolan tar ut sin rätt just nu. Har en hel hög med skoluppgifter som ska göras, men inte gjort en enda.. Får ta tag i mig nu, bara en månad kvar!

Idag var det praktik, kommer dit och möts av Lotta. Tydligen var vi 6 undersköterskor med mig, lite väl mycket då det inte alltid är sådär jätte mycket att göra. Så vi letade upp något annat att göra åt mig och hamnade till slut hos barnmorskorna, min favorit plats på hela stället. Kan vara för jag är super intresserad av det och älskar gravida kvinnor. Att det kan växa en annan människa innuti kroppen sådär, det är helt fantastiskt!

Sitter just nu och myser i soffan, vaknade nyss upp från min lilla powernap på någon timme. Sjukt skönt och nu ser jag på top model. ska käka snart och sen ta mig en lång dusch... varm ska den vara också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0