Party all night long

Vilken helg det varit, det var längesen jag hade såhär roligt. Nu känns det att livet leker och allting är så himla bra. Ifredags var det skola sen drog jag iväg till Familia för att leta skor och visst hittade jag. Två par, ett par till studenten och ett par som jag ska ha till vardags. Hinner säkert köpa ett par till, har nämligen hittat ett par riktigt snygga skor, dock lite höga men det funkar väl det med. På kvällen blev det en kort förfest för min del, hemma hos Simon där härligt folk var, sen drog vi in till stan där det blev massa dans på Bakom och strax efter två tog vi bussen hem.

Vaknade sen igår, klockan ett. Tror det hänt en gång i hela mitt liv att jag vaknade så sent,segade runder här hemma och vid sex tiden tog jag tåget till Fia, där fixade vi oss sen åkte vi till Ängelholm där en utgång väntade, riktigt roligt hade vi och blev en massa skratt. Vi gick till Banhnof, inte sådär jätte glad över det stället men det var faktiskt riktigt roligt, med lite alkohol i kroppen blir det mesta roligt , sen är det ju vad man gör det till. Vi dansade som alrig förr och lite galet  blev det allt. Vi kom hem halv fem, ljust ute och vi sjöng studentsånger medan vi gick på uppfarten in till Sofias hus, det är så det ska vara.

Idag är man lagom sleden och varit en riktig slappe/ kränge dag. Ska snart lägga mig ner och vila en stund, blir sängen tidigt idag. Näst sista praktikdagen imorgon, yesyes. Skönt ska det bli - snart studenten!



Fredagens outfit:

Kavaj - h&m
Linne - lillasyster's
Leggings - ginaT
Klocka  och smycken - ur&penn, guldfynd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0