Söndag 2 maj

Godmorgon!

Igår var hela dagen en riktig bakis-dag. Mådde illla och allt det dära som hör till efter en lyckad kväll. På kvällen lyckades jag lämna mina mjukiskläder och sätta på mig ett ansikte (sminka mig för er som inte förstod), drog sen hem till min allra bästa vän i hela världen. Där blev det avatar tittande och han är besatt. Då menar jag inte bara lite utan mycket. Men det är sött, när en kille gråter. Bebisen min. Jag, min lilla kokosnöt, skulle ta sista tåget hem, dock gick det en timme tidigare än i min planering, så fick skjuts hem. Det tackar vi för! Väl hemma kunde jag inte sova då jag sovit mycket hos bebis, migrän stod på schemat. Härligt...

Vaknade för en stund sen, lagom utvilad och ska börja skriva min projektdel idag. Den ska och måste bli klar. Annars vet jag en som kommer begrava mig levandes och så kommer där stå ett icke välkommet betyg i slutbetyget. Ack ack, får väl ge magen lite mat och sen sätta igång.



Valborg 10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0