underbart

True colors strömmar ur mina högtalare, som jag nog lyckats spränga... Handen faller ner i godispåsen som står brevid. Hoppade nyss i min underbara mjukisdress där det står student 2010 på. Ska snart krypa ner i sängen och se avatar. Såg den med världens bästa förra veckan och blev helt förälskad, nej. hade inte sett den förens då.

Utanför är det ett jävla liv, antar att det är katter eller inbrottstjuvar. Det smäller ovanligt mycket vid uterummet, för rädd och för lat för att kolla vad det är. Kallt ute. Haft en undebar kväll med fina tjejer. Pizza stod på menyn och sedan blev det film - wild child. Hann dock inte titta klart förens jag skulle ta tåget hem. Skönt med en tidig kväll och inatt agerar jag sällskap till en vän, snäll som man är!

Nej, avatar var det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0