Valborg

Min valborg har varit den bästa någonsin, det började med att vi grillade hemma hos Fia. Mycket gott och jätte roligt sällskap. Mitt nya smeknamn är räkan, till slut lyssnade man bara på det, hehe.. Jag drack några för många glas vin, blev en aning berusad och åkte hem till Nicole senare på kvällen. Där bjöds det på rödvin och cider, tackar man inte nej till! Vid tolv tiden drog vi vidare till stan, hälsade på en massa underbaringar och sen helt plötsligt försvann alla.. Hittade min lilla apa som fick agera sällskap resten av natten. En väldigt lyckad valborg må jag säga..

Kvällen roligaste kommentarer:

- Hejhej, bäckis heter jag. *räcker fram handen*
- emelie *räcker fram handen..
Går några minuter.
-
Ehmn, vad sa du att du hette igen?
- Emelie!
- Aha... Glömsk man är.

Någon timme senare när vi sitter och äter
-
Ja, men emelie.. bla bla..
- Asså, vem fan är Emelie?
- Men det är ju jag!
- Heter inte du Sofia?
-nej...?
- Det gör jag!
- men heter inte du fia?

hahha, givetvis låter det inte alls roligt nu när man berättar det såhär i efterhand.



Bilder från kvällen kommer upp senare!

Kommentarer
Postat av: Floffan & Bäckis!

hahaha,noooog inte kul att du e räkan i våra liv nu / Floffan ( Sofia )

visst är jag glömsk & jag ska alltid hamna i centrum. men vad gör man? Hoppas vi ses igen / Bäckis!

2010-05-02 @ 02:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0