Vilken underbar dag!

God morgon mina små stjärnor..

Sovit gott? Min natt har bestått av migrän, attans att det har börjat komma tillbaka nu. Jag tror det är migrän om inte är det en sju helvetes huvudvärk som heter duga. Fick sova lite nu på morgonen så det tackar vi får. Om en timme ungefär ska jag möta på min kära vän och klasskamrat, vi ska promenera ner till stationen för att ta oss in till Helsingborg med resten av op07. Vi ska nämligen på studiebesök på Hospice. Kommer bli intressant och jag beundrar de som orkar jobba med de. Tog nyss lite dagens outfit's bilder och lägger upp dom alldeles strax, ska bara borsta tänderna och lite sånt där skoj. Hörs snart!



Såhär tjusiga blir alla mina bilder jag tar, några enstaka lyckas bli bra.
Och ja, jag har hörlurar på mig...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0